18 iunie 2009

Fiecare cu EBA lui

Am citit azi ceva ce mi-a atras atentia. Dupa cum "Cancan" nu are altceva mai bun de facut decat sa inventeze fel si fel de stiri, iata ca au facut o noua ancheta. De aceasta data cu o EBA falsa. Ce se intampla cand vine EBA in vizita prin primarii puteti vedea aici. Pai daca asa stau treburile atunci ma pot transforma si eu in EBA, ca oricum vad ca nimeni nu a sesizat diferenta dintre cele doua, chiar daca se putea vedea cu ochiul liber :). Imi cumpar si eu o pereche de buze false si vorbesc printre dinti, fac cateva dezacorduri si sigur voi avea "succesuri". Cum ar fi ca fiecare din noi sa aiba o EBA a lui? Toti am avea parte de pamant pentru constructia unei case si am fi privilegiati, ne-ar pupa mana toti politicienii pupincuristi, care mor de frica Marinarului betiv. Ca doar nu va imaginati ca mor de frica zgribulitei de EBA, care abia reuseste sa scoata doua vorbe :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu