31 august 2009

Come back 2

Ca sa zic asa... Revin cu o continuare a ceea ce am facut cat timp am lipsit de pe aici. Dupa ce am venit frumusel din concediu am intampinat adevarate probleme cu computerul si anume... s-a parlit. Da, s-a parlit, prajit, ars, cum vreti voi sa-i spuneti. Pur si simplu a murit, a decedat placa de baza si odata cu ea si un hard. Cel putin despre astea stiu eu pana acum :D. A da, si portul de Internet la care eram legata. Deci o adevarata frumusete. Dupa lungi cautari si ajutor din partea colegului meu (pe aceasta cale ii multumesc inca o data), am reusit sa-mi iau un comp nou. Asa ca... la gunoi cu cel vechi, bine ai venit cel nou :)). Tot raul spre bine, ca asa pot sa lucrez si eu cum trebuie in programele alea "fancy" de prelucrare foto... si poate cine stie... incerc si un Carbon, de dragul zilelor trecute. Aaaa da, si era sa uit... Le multumesc si celor de la Emag. Se pare ca opiniile cumparatorilor sunt pe buna dreptate. Au fost foarte prompti si sinceri, mi-a placut sa "colaborez" cu ei, asa ca ii recomand. Asta a sunat a reclama jalnica, dar asa s-a intamplat, poate cineva are nevoie vreodata de o parere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu