15 martie 2011

Inga - partea 2 (The mask)

Fetele mele


The mask

My death

 Shy

10 comentarii:

  1. Buna!

    Am trecut blogul tau la blogroll. Mersi si o zi buna in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fain. Ador misterul mastilor venetiene.
    Te-am trecut in blogroll pentru ca imi plac cuvintele spuse de imaginile tale. Succes mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  3. @baltazar72 Multumesc pentru aprecieri si te mai astept pe aici, sa comentam impreuna "cuvintele mele".

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa cum ai propus, te voi trece în blogroll-ul meu.
    O seara frumoasa!
    Si nu uita, azi este Miercurea fara cuvinte, te astept sa te înscrii :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Carmen, te-am adaugat si eu. Din pacate am ratat miercurea din saptamana asta, dar promit ca ma revansez incepand de saptamana viitoare. Initiativa ta este foarte interesanta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Very beautiful portraits. According to my blog and I put a link to your blog. Greetings.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac mult fotografiile 2 si 3. Si daaaa, si eu mor dupa mastile astea. Foarte faine cadre ai scos

    RăspundețiȘtergere
  8. @Leovi - Thanks for the visit! I've returned the favour. :)

    @Ioana - Iti multumesc pentru aprecieri, m-am straduit si eu cat am putut :) Intr-adevar, mastile sunt superbe si pot face minuni in fotografii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Hey buna! N-am mai reusit atunci sa iau tote pozele de la tine... Poate incerci sa mi le mai pui inca o data pe transfer pls daca le-ai mai pastrat pe undeva..O zi buna in continuare...

    RăspundețiȘtergere