27 martie 2011

Retrospectiva

Asa cum am promis, la sfarsit de saptamana facem retrospectiva pentru "Tema saptamanii". De aceasta data a fost vorba de "Traditii si obiceiuri", iar cititorii mei au fost foarte activi. In continuare voi numi bloggeri care au raspuns la provocarea mea, alaturi de fotografia cea mai apreciata de cititori.

    Prima participanta este Ioana, care are 2 fotografii la egalitate (eu m-am eliminat din pareri, ca sa nu fiu subiectiva :P):



     A doua blogger-ita care a raspuns la provocarea mea este Anda, care a atras atentia cititorilor cu urmatoarea fotografie:

   Cu "Traditii si obiceiuri" vizuale ne-a delectat si Alina, care intra in retrospectiva cu 2 fotografii la egalitate:


   Ultimul, dar nu si cel din urma, este Mircea, care ne-a incantat cu traditiile din Grecia:

Va astept si in saptamana ce urmeaza sa imi trimiteti lucrarile voastre, pe tema "Iubire", pentru ca a venit primavara, anotimpul dragostei :) Cu cat mai multi participanti si comentatori, cu atat mai bine. Spor la treaba!

5 comentarii:

  1. Multumesc, Irina! Grea tema, iubirea :) O saptamana frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uau, multumesc mult! :)
    Da, sunt de acord cu Alina, e putin greu de imortalizat tema. Ti-am trimis ceva fotografii pe mail, dar astept cu mai mare interes fotografiile celorlalti :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alina- Cu putina imaginatie, se rezolva totul :), nu trebuie sa fie ceva sofisticat...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ioana- Merci, am primit, le voi publica negresit!
    Nu stiu in ce masura poate fi "imortalizata" iubirea, dar macar putem incerca :)

    RăspundețiȘtergere