17 iunie 2011

Tema saptamanii 4

   In sfarsit, ultima postare pentru tema "Solitudine", o tema la care am primit multe lucrari si care s-a intins pe durata a doua saptamani din cauze de... proprietar de blog neglijent :)  Vreau sa va aduc aminte ca astept propunerile voastre de teme de fotografie - Ce v-ar placea sa abordati sau ce teme ati vrea sa apara pe blog? Pana acum s-au strans cateva propuneri, mai timide, si nu am inteles de ce ar fi un impediment sa propuneti o tema la care aveti deja lucrari. Poate altii nu au si ii puneti la treaba :)

  Incepem cu fotografiile lui Alicee pentru tema "Solitudine" si aici nu pot sa remarc ca sunt mult mai bune decat lucrarile trimise anterior de ea - asa ca te felicit Alicee pentru progresul facut. Tine-o tot asa!


   Mai departe ne delectam cu fotografii trimise de Lif, care a vazut "Solitudinea" dintr-o alta perspectiva:


   Dragomi s-a tinut de promisiune si a reusit sa-mi trimita lucrarile la tema, chiar daca a lipsit putin din blogosfera:
Singura printre munti
 Rugaciune

   Nu in ultimul rand, Se-cret vine din nou cu imagini in stilul caracteristic:


 
Aceste lucrari nu imi apartin, toate drepturile fiind rezervate autorilor. Fotografiile nu pot fi copiate sau folosite in diverse alte scopuri decat cu acordul autorilor!

13 comentarii:

  1. A doua fotografie a lui se-cret e cea mai reusita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Il votez pe pisu din a 2-a fotografie a lui se-cret si ii doresc succes la vanatoare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Din 'lotul' de astazi, prima fotografie a lui Alicee imi place cel mai mult. E solitudine, aproape metaforica. Ma intreb cam ar fi arata mai putin prelucrata...

    Lif a devenit deja una dintre fotografele mele preferate :) Prima foto e foarte placuta, mai ales nuanta de sepia ii da profunzime.

    De la Dragomi imi place prima foto, dar mi-ar fi palcut sa fie cadrul mai larg, acea casuta sa se vada mai departe...

    Se-cret: prima foto e interesanta, dar parca o umbra mai completa, din cap pana in picioare, ar fi sugerat mai bine singuratatea.

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am mai gandit si la tema de propus. Ce spuneti de macro? Sau poate Vacanta - desi ar merge mai bine prin august, cand va fi avut timp toata lumea sa isi improspateze setul de poze... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Astazi e cam dificil de ales... Imi plac toate...

    RăspundețiȘtergere
  6. Aleg a doua fotografie trimisa de Alice.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac toate pozele dar preferata ramâne a doua dintre pozele lui Se-cret

    RăspundețiȘtergere
  8. Normal ca sunt sensibila la pisoi, mi se pare interesanta prima fotografie trimisa de Alicee, dar si eu as fi vrut sa o vad neprelucrata.
    Insa de votat votez pentru Rugaciune si pentru acea valiza, e o imagine foarte cocheta.
    Insa nici una din cele doua imagini nu imi inspira tristetea pe care ar presupune-o solitudinea.

    RăspundețiȘtergere
  9. Se-cret...prima! Da, clar! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Prima poza e prelucrata doar fiindca are acea textura deasupra ei, insa fara ea mi s-a parut mai putin expresiva! :) e o chestiune de gusturi! Oricum multumesc celor care au votat-o!

    Mihaela multumesc pentru vot. E drept ca poza nu inspira triste, dar e .... solititudine, un bagaj ce asteapta in gara :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca prima poza a lui Alicee n-ar fi fost prelucrata, aia ar fi fost alegerea mea. Dar asa, cel mai mult imi place a doua a lui Alicee, cu bagajul :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Micul Artist, multumesc Dragos :)) si voi avea in vedere pe viitor mai putina prelucrare!

    RăspundețiȘtergere
  13. ammelie,cu totul intenționat și nu din întâmplare a „ieșit” o jumătate de umbră!

    Mulțumesc pentru voturile voastre:Cristi,OFZ,IULISA și lunapătrată.


    Mie mi-a plăcut cel mai mult a doua fotografie trimisă de Alicee,valiza!

    RăspundețiȘtergere