19 aprilie 2009

Pierdut sarbatori! Fara recompensa.

Presupun ca ar trebui sa postez ceva in spiritul sarbatorilor, in care sa urez numai de bine tuturor, unde totul sa fie bine si frumos, calduros, bla, bla. Nu o s-o fac, nu pentru ca nu-mi plac sarbatorile, ci pentru ca in ziua de astazi nu exista respect pentru sarbatoare. Oamenii asteapta sarbatorile numai pentru ca au liber si pentru ca vor baga multa mancare in burdihane, asa cum am facut si eu, recunosc. Si imediat ce revenim la treburile zilnice incepem si ne plangem - ca felul intai de la masa lui cutare nu a fost bun, ca am mancat prea mult si mi-a fost rau, ca am vrut sa merg la plimbare da' era plin in parc si tot asa...la lista poate adauga fiecare. Spiritul de sarbatoare unde s-a pierdut? Sarbatorile sunt facute pentru a te bucura de ceea ce ai, spre a fi recunoscator pentru ce ti s-a dat si nu ti s-a luat si pentru a impartasi totul cu familia si cei dragi. Sarbatorile nu inseamna numai niste mesaje copiate de pe net (la capitolul asta va spun ca urasc sa primesc acelasi mesaj de 10 ori, ba sa primesc acelasi mesaj ca si anul trecut... asa ca, daca tot am facut paranteza asta, nu mi le mai trimiteti, macar scutiti niste banuti), nu inseamna numai burti pline, oameni piliti, imbulzeala de orice fel (magazine, biserica, metrou, masini pe autostrada, parc, padure) sau muzica tare. Si atat. Punct. Daca aveti alta parere sau vreti sa mai adaugati ceva va astept la comentarii, eu ma opresc aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu