31 martie 2009

Vorbe de duh

Pentru ca se numeste "Urban" va fi urban, in principiu ce se aude prin lume, vorbe de duh cum numai romanii stiu sa zica. So... I spy with my little ear! :)

Pentru primul post din aceasta categorie s-a clasat in fruntea tuturor un adolescent ca toti ceilalti la prima vedere. Intrucat afara s-a facut frumos si soare si cald, mi-am propus sa-mi echipez picioarele cu roti, ca sa fiu pe 8, nu numai pe 4 :P, si am iesit frumos la plimbare in parc. In afara de vesnicele pitzipoance si deja arhicunoscutii pitziponci, despre care nu merita sa scriu aici (cel putin nu in acest post), la un moment dat isi face aparitia o gasca de baieti, vreo cinci-sase la numar. Si cand sa auzi...Majoritatea cu biciclete, povesteau patzanii cu bicla. Unul dintre ei catre ceilalti: "Eram si eu cu bicla mea, o stii, nu? Bai si vine ala. Cica "hai urca dealul". Si urc dealul. Si dupa aia, cica "hai mergi cu spatele". "Hai du-te drq", i-am zis si n-am mers cu spatele".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu