2 aprilie 2009

Parcul Tineretului ma numesc si strig dupa ajutor!


Am refuzat mult timp sa cred ca problema Parcului Bordei reprezinta inceputul unui nou fenomen la noi in tara, cu toate ca stiam ca asa este, dar pur si simplu nu am vrut sa concep asa ceva. Inca imi aduc aminte, acum cativa ani, cum se dorea construirea Catedralei Neamului in locul monumentului din Parcul Carol, unde mi-am petrecut copilaria si unde inca merg, cat pot de des, pentru a ma relaxa.

Dar ceea ce am citit ieri in Ring si astazi a fost preluat si de Jurnalul National (cam tarzior, ma mir, de obicei sunt mai prompti) m-a determinat sa incetez sa mai cred ca parcul Bordei nu a fost un precedent.

Parcul Tineretului...20.000 de metri patrati revendicati te miri cum...un investitor...un plan urbanistic...cateva aprobari. Si gata spatiul verde, voila un cartier de lux!
In locul lui Constanda este Marioara Micsunescu (pe cat de penibil numele, pe atat de penibila fiinta), care dintr-o data devine proprietara a 20.107 metri patrati de teren in MIJLOCUL parcului (incredibil) si cum nu putea trage o constructie mica chiar in inima parcului primeste o suprafata la fel de mare la marginea acestuia.
De aici, totul decurge la fel ca in cazul Bordei...investitia pentru un cartier de lux. N-are sens sa ma intind aici cu hotararilejudecatoresti si alte detalii, doritorii le pot citi la link-urile postate.

Important este ca fiecare bucurestean in parte ar trebui sa riposteze la aceste actiuni, pentru ca in ritmul asta vom ramane fara pic de spatii verzi, iar parcurile vor deveni istorie, copiii se vor juca printre betoanele gri, printre masinile turbate care te lovesc si pe trecerea de pietoni, iar singura relaxare pe care ne-o vom permite este aceea de a privi pe geam in apartamentul vecinului (nu-i prea dragut, asa-i?).

Horror show, ce sa mai! Nu mai am cuvinte! Trebuie sa facem ceva... Asa ca propun sa ne alaturam actiunii demarate de Ring si sa salvam nu numai Parcul Tineretului ci toate parcurile din Capitala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu