3 aprilie 2009

Vorbe de duh


Inainte de weekend totul pare altfel, iar vinerea ultimele ore de la serviciu mi se par cele mai cumplite, parca ar fi infinite. Tot stau cu ochii pe ceas si astept sa se faca timpul sa plec in mica mea vacanta de doua zile, pentru a lua lucrurile de la capat lunea ce vine. Poate sunt doar eu, cine stie... Dar altii se gandesc la weekend inca din momentul in care incepe o noua saptamana. Si pentru ca din lipsa de timp nu am reusit sa postez "conversatia" inca de miercuri, cand s-a intamplat ea, o redau azi, cu mentiunea sa nu uitati cand a avut ea loc.
Era intr-o dimineata de miercuri, eu in metrou, langa zeci de alte suflete-zombie care se indreptau catre munca, catre grijile zilnice si care aveau inca ochii impaienjeniti de somn si de visele frumoase din timpul noptii. Dar, ca de obicei, cineva se gaseste sa fie mai vioi decat ceilalti si sa povesteasca diferite lucruri, mai mult sau mai putin intime, in gura mare. Asa ca iata "perlele" unei domnisoare foarte plina de sine si mandra de ceea ce a realizat:
"Si alaltaieri si ieri toata ziua am stat pe forum. Si azi de dimineata cand m-am trezit tot pe forum. Si azi la serviciu tot asta o sa fac. Nici nu ma gandesc sa fac ceva la munca. O sa stau numai pe forum, nici nu ma intereseaza, zau asa. Mai sunt doar doua zile pana sambata, ce naiba!" (aici tare mandra de ea cu un rictus imprimat pe fata umflata de cearcane-probabil de la atat forum- mimeaza ca se saruta in geamul de la metrou). Cand termina victorioasa pledoaria, confidenta ei nu se poate abtine si ii da replica: "Dar stii ca azi vine sefu' la birou, nu-i asa?".

2 comentarii:

  1. vad ca ti-ai facut blog. Bravo Irina si succes. Mai era, demult, o piersicuta... dar ea a decedat la nastere :)). Godspeed, ne mai vdm prin blogosfera :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci, merci. Deja cred ca a putrezit :p Te mai astept pe la mine!

    RăspundețiȘtergere