6 aprilie 2009

Outfit urban

Oooffff...degeaba este weekend cand esti busy, busy, busy. Nici sa postez ceva nou pe blog nu am reusit. Dar asta este, iata ca revin in forta la inceputul unei noi saptamani. Si pentru ca sa stiti ca nu v-am uitat iata ca va povestesc cateva lucruri pe care le-am vazut/auzit in weekend, in lungile mele plimbari.
Daca am zis intr-un post anterior ca nu merita osteneala sa vorbim despre pitzipoance, iata ca aceasta pitzipoanca chiar merita cateva randuri aici. Pentru ca primavara a sosit, am plecat din nou in plimbare pe 8 roti si am ajuns in Herastrau (unde m-am enervat cumplit, pentru ca era super plin de oameni). Si aici, la un moment dat, ce sa vezi... O domnisorica la vreo 20 de anisori, imbracata sexos pe rolele sale, impreuna cu vreo 2 pretenoase, si care tinea la brat o GEANTA. Da, chiar o geanta... MARE SI ROSIE. Daca outfitul ei nu era cu nimic mai diferit de cel al majoritatii roleritelor de ocazie (adica fuste, pantaloni care lasa la vedere funduletze, lantzoace de haur la gatlej, etc.), geanta era ceva inedit. Sa vedeti in ce fel isi tinea echilibrul pe role cu geanta, un adevarat talent. Tot ce-mi pare rau este ca nu am avut aparatul la mine sa o imortalizez pe don'soara. Asa ca fetelor, atentie cum iesit pe strada la plimbare cu rolele. Geanta este un must have al sezonului, poate o fi buna si la amortizarea cazaturilor ;).


Iar a doua problema cu care m-am confruntat in acest weekend este "Noua colectie Hello Kitty". Eu habar nu aveam ca exista colectii Hello Kitty, probabil or fi la fel ca la marile case de moda, colectia primava-vara si toamna-iarna, cine stie. Insa cunoscatoarele stiu...cica ar fi aparut si daca domnisoara iubitoare de Hello Kitty avea habar trebuia sa impartaseasca acest lucru cu toata lumea din magazin, oprindu-se frumos in mijlocul multimii si strigand la prietenul ei: "Iubiiiiii..... Ai vazut? Ai vazut?". El nedumerit: "Ce? Ce sa vad?". Ea foarte entuziasmata si pe un ton de 'cum, nu stii?': "A aparut noua colectie Hello Kitty!". El: "???!!!**##??"
Asa ca iubitoare ale feshanului romanesc nu uitati: role cu geanta mare, rosie si Hello Kitty.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu