19 aprilie 2011

Simfonia lalelelor

   Am promis ca revin cu fotografii de la Pitesti, unde am fost in acest weekend la "Simfonia Lalelelor". Multi au spus ca nu prea erau lalele, eu una nu am putut compara cu alte editii, deoarece este prima data cand merg, dar pot spune ca lalele erau. Ce este drept, la comercianti se vindeau foarte multe alte plante si preodminau muscatele (nici nu-mi imaginam cat de multe feluri sunt :)) ), dar orasul era gatit de sarbatoare cu lalele la tot pasul de verdeata.


  







46 de comentarii:

  1. Cat de frumos. Ma intreb cum se vedea marea de flori colorate... :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleu, m-am imbolnavit! Superbe! Am tot zis ca poate ajung si eu in vreun an la Pitesti, dar se pare ca doar la pensie imi voi face timp. Cam mult pana la pensie... dar speranta moare ultima :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase! Ai vazut ca eu am fost axat pe alt gen de fotografie la simfonie :P :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow! superba colectia, usor de confundat cu cele din Olanda!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase si florile si fotografiile. Eu am gasit o mica simfonie in gradina unui bloc vecin, niste lalele ciufulite si viu colorate, numai bune de pozat :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, erau foarte frumoase, ce-i drept. Am unele preferate, care au niste uclori ireale, dar le-am pastrat pentru alta postare :D

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alexandru Bogdan - In primul rand "bine ai venit" si te mai astept pe la mine. Nu era tocmai o mare, dar covorase erau :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Sun - Vai de mine, tocmai la pensie? Nu-i frumos. Uite te provoc - anul viitor sa ne intalnime la festival. Ce zici? Te bagi? Ramane dovada scrisa pe blog :P

    RăspundețiȘtergere
  10. @Tony - Asa este, adevarul ca nu ma asteptam cand am vazut titlul. Frumos jucat ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Alicee - Intai sa ajung eu in Olanda si apoi zau daca nu le compar pe toate partile :))

    RăspundețiȘtergere
  12. @Alina - Ce mai astepti? Spune-le sa se aranjeze frumos pentru poza :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Le-am spus, stai fara grija. Aseara mi-am consumat bateriile pe ele:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt superbe!Primavara si vara sunt ocazii bune pentru a te lasa inundat de muzica florilor de orice fel!

    RăspundețiȘtergere
  15. O sinfonie a culorilor si gingasiei!
    Eu astept sa-mi infloreasca lalelele rosii.:)Abia acum cresc le bobocii.

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt superbe aceste flori ale primaverii!

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi place foarte mult contrastul dintre culorile lalelelor si focusul din foto 3 si foto 6. SI eu am Pitestiul in aprilie pe lista de Must See, poate anul viitor..

    RăspundețiȘtergere
  18. Si mie-mi par a fi lalele. Dar deh, la cat de bine ma pricep eu la flori... Nu te baza pe raspunsul dat de mine :))
    Sunt foarte frumoase, in special cele mov. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. @Alina - Asa, foarte bine. Daca ramaneau zburlite la poze era urat din partea lor :)

    RăspundețiȘtergere
  20. @Angi - Hopaaa.... pai ar fi interesant sa le faci asa cate o poza pe zi. Un fel de jurnal :D

    RăspundețiȘtergere
  21. @Ela & Iulisa - Sunt niste flori foarte frumoase, pacat ca in vaza dureaza putin

    RăspundețiȘtergere
  22. @Ammelie- Multumesc. Sa stii ca 3 e si favorita mea. Cat despre mers la Pitesti - te provoc si pe tine. Ne luam de brat cu Sun si ne intalnim acolo. Ce zici? :)

    RăspundețiȘtergere
  23. @Lillee - Nici eu nu prea ma pricep la flori, da' asa m-au mintit oamenii pe acolo, ca sunt lalele :)) Si am aflat ca exista vreo 5 soiuri, pe putin, de muscate. Mai era un soi de lalele interesant, dar am pastrat dovezile pentru alta postare.

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu-i o idee rea,mai ales ca acum par a fi in faza de .."embrion",sau "larva".Cate zile imi trebuie sa vad aparand "copiii" sau "fluturasii"?:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu stiu ce sa zic Angi, nu prea ma pricep... Eu imi iau florile gata crescute :D Dar cred ca ar fi interesant sa captezi fiecare moment principal al evolutiei.

    RăspundețiȘtergere
  26. OK! ai dreptate, au fost si lalele :)
    Fotografiile tale sunt deosebit de reusite, ultimile doua sunt ... de expozitie!
    M-ai convins ca Pitestiul a pregatit un festival frumos!

    RăspundețiȘtergere
  27. @Alina - Ei, noroc cu mine, ca le-am zis cum sa stea la poza si cum sa se aranjeze :))

    RăspundețiȘtergere
  28. @Carmen - Eu doar prezint ce a fost acolo, fiecare crede ce vrea :) Asa cum am zis, nu pot compara cu alte editii. Poate cei care au zis ca n-au fost lalele probabil ca or fi vazut anii trecuti mai multe. Nu stiu...

    RăspundețiȘtergere
  29. Cea de-a treia poza de jos in sus e ataaata de frumoasa!! :) Are un ritm foarte frumos, intrerupt de alte flori, de alta culoare. Frumos de tot.

    RăspundețiȘtergere
  30. An outstanding collection of superbly photographed tulips, my favorite reds. Greetings.

    RăspundețiȘtergere
  31. @Ioana - Multumesc pentru aprecieri.

    RăspundețiȘtergere
  32. @Leovi - Thank you for your kind words!

    RăspundețiȘtergere
  33. daca ai sti cat de mult imi plac lalele! si niciodata nu am reusit sa ajung la Pitesti la "simfonie". multumesc pentru fotografii:)

    RăspundețiȘtergere
  34. @tu26dor - Ma bucur ca am putut sa-ti ofer o calatorie virtuala la Pitesti.

    RăspundețiȘtergere
  35. Arata superb.Alea violet imi plac cel mai mult

    RăspundețiȘtergere
  36. "Iasi", bine ai venit! Ma bucur ca iti plac!

    RăspundețiȘtergere
  37. E prima oara cand aud de manifestarea asta.
    Si mie tot cele mov din foto 3 imi plac, foarte interesanta culoarea.
    Insa n-am citit in nici un comentariu asta si eram curioasa - TOATE fotografiile astea sunt facute in Pitesti? Fiindca mi s-ar parea ceva deosebit ca un oras sa arate astfel, fie si pentru o portiune de primavara.

    RăspundețiȘtergere
  38. Festivalul are loc in fiecare de foarte multi ani, nu vreau sa gresesc asa ca cel mai bine cauti pe net sa vezi in ce an a fost infiintat. Da, toate fotografiile sunt facute la Pitesti, intr-o singura zi.

    RăspundețiȘtergere
  39. Multumesc. Iubesc orasul asta si lalelele lui. N-am ajuns anul acesta la Simfonie, dar ma bucur de ea si acum prin intermediul fotografiilor. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  40. http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/04/potirul-ei-de-portelan-laleaua.html

    RăspundețiȘtergere
  41. @OFZ - Cu placere si alta data cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  42. @Incertitudini - Multumesc pentru link, foarte frumoasa prezentarea ta!

    RăspundețiȘtergere