13 aprilie 2011

Miercurea fara cuvinte (Wordless Wednesday)

Cred ca stiti deja... Este miercuri, asa ca nu folosim cuvinte :) Daca nu stiti, va invit sa aflati aici si sa participati si voi.

21 de comentarii:

  1. faina fotografia asta, o incursiune in vremuri de demul, dar nu chiar asa demult: in anii 80 bunica mea inca folosea un astfel de fier de calcat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Trecut-au ani.. „ fierbinți„ amintiri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fac pariu că nimeni nu ar şti să calce cu aşa ceva .si dacă ne gândim ce fel erau rochiile în acele vremuri ....trebuia să fii artist.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand eram mica,bunica mai calca ,mai ales iarna , cu asa ceva.Frumoase vremuri!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Irina!
    Mulțumesc de vizită
    și semnul lăsat!
    Să ai o zi frumoasă!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. intotdeauna am fost atrasa de lucrurile vechi si deseori le folosesc ca si decoratiuni.

    RăspundețiȘtergere
  7. O fotografie, foarte, foarte interesanta! Si plina de amintiri! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. :)
    ohooo... ce vremuri!
    Daca privim atent vedem cum, pe vremurile acelea, fiecare obiect facut de om avea o amprenta speciala, umana. Toate erau facute cu grija astfel incat pareau ca sunt insufletite.
    Superba imaginea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc de vizita! Placut sa descopar un blog de bun gust, care e un rasfat pentru ochi.
    Interesant este ca saptamana asta parca au intrat in acest joc mai multi decat anterior.

    RăspundețiȘtergere
  10. he he... interesante amintiri:) ma bucur ca te-am descoperit:) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ha, acum imi dau seama cine-a furat fierul de calcat a lui bunica-mea! E ala negru din spate!

    RăspundețiȘtergere
  12. Vintage piese de colecție.Frumoasă prezentare a pieselor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu am unul din fonta. Îmi place mult fotografia ta! Cel cu flori arata din portelan...dar nu-mi vine sa cred! Foarte frumos!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. As vrea si eu un fier de calcat din fonta sa-l pun în camera mea româneasca!

    RăspundețiȘtergere
  15. Pfff... cate comentarii :) Va multumesc tuturor pentru vizita si comentarii si ma bucur daca v-a placut propunerea mea pentru WW.

    RăspundețiȘtergere
  16. Acum sa o luam in ordine. In primul rand le multumesc Elenei, Damei fara camelii, Gabrielei si lui Tu26dor pentru vizita si ma bucur ca v-am descoperit si eu, prin intermediul lui Carmen. Va mai astept pe la mine!

    RăspundețiȘtergere
  17. Si lui Incertitudini ii multumesc... Am uitat mai sus :P

    RăspundețiȘtergere
  18. Iar acum ca sa raspund la celelalte intrebari (nu neaparat in ordine):
    @ Carmen- Da, fierul cu floricele era din portelan, daca imi aduc bine aminte, daca nu, oricum din ceva cermic. Era foarte frumos, as fi vrut si eu unul de decor.

    @Sun - Asa este, asemenea fiere de calcat inca se foloseau prin anii '80. Imi aduc aminta ca, eu cand eram mica, pe la vreo 10, 11 ani, am primit cadou un mic fier de calcat de voiaj, complet functional, model deosebit, mai vechi, care era superb. Insa nu prea stiu ce s-a intamplat cu el.

    @SoriN - Eu cu siguranta nu cred ca m-as fi descurcat :)) Mie-mi ia o gramada sa calc o simpla camasa, da' pai ditamai rochiile.

    @andreiraduM - Ai mare dreptate, pe vremuri lucrurile parca erau insufletite, erau facuta sa te tina o viata. Acum traim intr-o societate de consum.

    @Se-cret - Multumesc

    @Dan - S-ar putea sa mai gasesti pe aici prin tara, daca nu, mereu poti apela la anticariate (putin cam scumpe ce-i drept, mie mi-a stat inima in loc de cateva ori).

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce frumos! Toate lucrusoarele acestea vechi imi provoaca nostalgie... de cele mai multe ori placuta desi am regretul ca cele din vremea noastra nu vor fi privite la fel...
    Iti multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. minunate obiecte...si totusi...calcatul nu este o amintirie...:)
    de fierul alb de calcat pur si simplu m-am indragostit :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Pandhora - Pana si eu mai practic inca acest sport :)) Cam rar ce-i drept, dar inca il fac. Fierul alb era ceramic, daca imi aduc bine aminte. Era superb, cu florile acelea pe el si foarte bine pastrat.

    RăspundețiȘtergere