27 aprilie 2011

Miercurea fara cuvinte (Wordless Wednesday)

   Pentru mai multe cuvinte, vizitati blogul lui Carmen.

44 de comentarii:

  1. Mi-a lasat gura apa....mmmmm, bun!
    O zi frumoasa Irina!

    RăspundețiȘtergere
  2. vreau si eu. dau o prajiturica in schimb:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Tu26dor - Nu stiu ce sa zic, depinde cu ce este prajitura :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @SoriN - Da, mere sunt, glazurate... Foarte bunee!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase!
    Francezii le numesc "mere de dragoste", pomme d`amour ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. asta nu e corect! ce bine arata! doua , te rog!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi plac si merele coapte la cuptor! Dar glazurate n-am incercat pana acum. Cred ca sunt foarte bune. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt verzi pe interior, o combinatie interesanta! eu am mancat tras in ciocolata, delicios!

    RăspundețiȘtergere
  9. iiiii si cu un pic de nuca ... delicios

    RăspundețiȘtergere
  10. arata superb...
    sunt si gustose in mod sigur...mmmm...

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu-mi plac merele, dar parca caramelizate imi fac cu ochiul!
    Happy Ww!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi-ai amintit de copilariee, de Oraselul copiilor... Si zau ca un parfum precum acela, al varstei fara nori, nu mai gasesc :)
    Iti multumesc mult, Irina!

    RăspundețiȘtergere
  13. ce pofta mi-ai facut! Sau ne testezi care suntem pofticiosi?

    RăspundețiȘtergere
  14. Carusel , vata de zahar ...
    deci no comment , ca asa cere titlul ! :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Îmi place mult fotografia asta.Am și eu în minte anii mei mai tineri.Nostalgie...

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu raman la vechea alviiță. Merele coapte sunt foarte gustoase. Ne punea bunica la copt sa avem cand ne intorceam de la scoala.

    RăspundețiȘtergere
  17. Mi-ai dat o idee! Ce-ar fi ca maine sa-mi reamintesc gustul de mar copt? O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  18. @Amelia&MS Chirca - Li se potriveste numele :) Romanii nu sunt asa plini de romantism

    RăspundețiȘtergere
  19. @Sophie - Ti le-am pus deoparte. CUm vrei sa fie livrarea? prin posta? Poate le mananca angajatii de acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  20. @Cristi - Si mie imi plac merele la cuptor. Astea nu sunt coapte, sunt normale, doar ca invelite in caramel, cel putin asa erau cand am mancat ue ultima oara :)

    RăspundețiȘtergere
  21. @aA - Nici nu vreau sa-mi imaginez cum sunt in ciocolata. Cred ca un deliciu!

    RăspundețiȘtergere
  22. @Sophie - Multumesc pentru vizita. Am si nuca, s-a facut ;)

    RăspundețiȘtergere
  23. @Pandhora - Chiar sunt bune. Plus ca mereu imi vor aduce aminte de copilarie.

    RăspundețiȘtergere
  24. @Alicee - Ma bucur ca te-am convins sa incerci unul :)

    RăspundețiȘtergere
  25. @Teonegura - Ma bucur ca am reusit sa iti trezesc amintiri frumoase. Si pe mine ma duc cu gandul la copilarie si la balciuri si iesirile in parc cu ai mei.

    RăspundețiȘtergere
  26. @Iulisa - Te invit sa te servesti (si nu sunt Vrajitoarea Rea din Alba ca Zapada)...

    RăspundețiȘtergere
  27. @Dama fara camelii - Departe de mine acest gand, dar uite ca mai aflu si eu noutati despre voi :) Cred ca eu sunt cea mai mare pofticioasa de aici :P

    RăspundețiȘtergere
  28. @Schtiel - Sper ca te-ai bucurat de merele mele :)

    RăspundețiȘtergere
  29. @Se-cret - Asa este frumos, sa avem amintiri si sa ne bucuram de ele. Ce am fi fara amintiri?

    RăspundețiȘtergere
  30. frumoasa fotografie! daca ma uit bine în primul mar glazurat, te vad! ;)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  31. @Costin - Eu mereu incurcam alvita cu nugaua, noroc cu tine ca m-ai luminat si stii ca eu prefer nugaua :) Dar si merele coapte... Si bunica facea mereu.

    RăspundețiȘtergere
  32. @Nea Costache - Ma bucur! Puteti incerca un mar copt oricand, e potrivit in orice moment.

    RăspundețiȘtergere
  33. @Carmen - Multumesc! Da, erau lucioase si frumoase ;) , numai bune de mancat. Happy WW si tie!

    RăspundețiȘtergere
  34. In general nu mananc dulce, nu-mi place.
    Dar acum, acum imi ploua in gura. Ori e prea reusita poza asta, ori ... nu stiu ce se intampla :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Charming and engaging effectively with a perspective that enhances the quality of red, with a very exquisite reflexes.

    RăspundețiȘtergere
  36. @Lillee - Ce sa zic, ma bucur daca te-am facut sa privesti imaginea, in conditiile in care nu mananci dulce.

    RăspundețiȘtergere
  37. @Leovi - Thank you for your kind words!

    RăspundețiȘtergere
  38. Mm, ce bine arata!!... :)
    Bucuria copiilor!... Mici si mari!

    RăspundețiȘtergere
  39. Acuarele, ma bucur de vizita! Asa este, eu cand am fost la festivalul la care am pozat merele am mancat un bulgare de floricele, din acela roz, nu stiu daca ai idee despre ce vorbesc. Nu mai vazusem de foarte mult timp.

    RăspundețiȘtergere
  40. Beautiful blog and nice pictures. Found your blog through Carmens blog!

    RăspundețiȘtergere