2 aprilie 2011

Tema saptamanii

Anutza mi-a dat in urma cu vreo doua zile un mail prin care imi spunea ca a urmarit cu interes rubrica mea si ca, de aceasta data, a hotarat sa participe si ea, pentru ca tema a inspirat-o. Asa ca va las cu interpretarea ei pentru "Iubire" si astept cu interes comentariile voastre. Fotografiile au fost facute la Cinque Terre, Italia.

Asa cum am mai scris, duminica, 3 aprilie, voi publica noua tema si il voi prezenta pe Partenerul misterios, care va veni cu surprize foarte frumoase pentru participantii rubricii. Si ca sa fie primavara si mai frumoasa, m-am decis ca la inaugurare sa ofer o surpriza in plus, pentru cei care deja au participat!



 Tin sa mentionez inca o data ca aceste lucrari nu imi apartin, toate drepturile fiind rezervate autorilor. Fotografiile nu pot fi copiate sau folosite in diverse alte scopuri decat cu acordul autorilor!

4 comentarii:

  1. Si eu am fost in satucele Cinque Terre, sunt magice!

    Pline de iubire, pozele tale Anutza

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos primul cadru! In al doilea se pierd putin in peisaj verighetele, era frumos daca ieseau mai bine in evidenta (poate daca era color fotografia, cine stie).

    RăspundețiȘtergere
  3. Da... nici mie nu prea imi convine ce-a de-a doua. Nu prea m-am inteles cu aparatul atunci. Era prea mult soare si nu prea vedeam ce fac :).

    Multumesc, Alicee!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu de ce dar fotografiile acestea ma duc cu gandul la vara...

    RăspundețiȘtergere