27 mai 2011

Tema saptamanii 2

   Forme mici, forme mari, forme colorate, forme difuze, forme clare. Fiecare vede formele in felul propriu si asta a fost si cazul participantilor de astazi, Luca, Alina si Dragomi.
   Luca a luat premiul surpriza de saptamana trecuta, intre timp l-a si primit, dar s-a decis sa participe si la rubrica, cu gandul de a-mi mai fura inca un premiu:



   Alina a sarit tema de saptamana trecuta, dar nu a vrut sa lipseasca si la "Forme", asa ca a trimis doua fotografii interesante, una plina de viata si alta plina de inteles :)

Una pentru fiecare
 Incolacite

   Dragomi este un nou prieten al blogului si pe aceasta cale ii multumesc pentru aprticipare si il mai astept pe la rubrica mea. Formele trimise de el sunt de "gheata", dar nu inseamna ca nu se potrivesc si intr-o primavara calduroasa:



Tin sa mentionez inca o data ca aceste lucrari nu imi apartin, toate drepturile fiind rezervate autorilor. Fotografiile nu pot fi copiate sau folosite in diverse alte scopuri decat cu acordul autorilor!

14 comentarii:

  1. Dragomi cu fotografii foarte frumoase:) Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Votez ultima fotografie , inteleg ca este a lui Dragomi .Imi place mult si este foarte la subiect :D sa zicem asa .

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult prima fotografie a Alinei, dar si celelalte poze sunt frumoase. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. frummoase toate...frumoase prin diferenta...
    cea de a doua fotografie a lui Dragomi este preferata mea...imi place aparenta nemiscare a bulgarelui care se rostogoleste...

    RăspundețiȘtergere
  5. Intr-adevar, bun setul de poze din postarea asta!

    Cea de-a doua a lui Dragomi e si preferata mea. E simpluta, dar extrem e frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Formele Alinei mi-au vorbit cel mai pe plac!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sărut mâna Irina !
    Cred că cele mai în temă sunt a doua a Alinei şi a doua a lui Dragomi .

    RăspundețiȘtergere
  9. @Alm - Da, ai inteles bine, fotografia este a lui Dragomi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Toate imi plac la fel de mult. Nu stiu ce sa aleg. Ba da, le aleg pe toate :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt la mare ananghie deoarece toate-s frumoase!
    Votez totusi ultima fotografie!
    Un sfarsit de saptamana agreabil in familie!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc mult pentru aprecieri, ma bucur ca v-a placut. A doua poza are povestea ei: am facut-o la munte iar prin zona erau si alte "FORME" de laba de urs ... O zi buna

    RăspundețiȘtergere
  13. A doua fotografie a Alinei, cea care se cheama "Incolacite"...

    RăspundețiȘtergere
  14. Lukluk - foarte interesante fotografiile, jocul culorilor scoate in evidenta formele. Nu stiu daca eu le-as fi incadrat totusi, parca fura antentia acele 'rame'.
    Alina - dragute foto, si 'la subiect'. As alege-o totusi pe a doua, parca imi vorbeste si dincolo de prima impresie.
    Dragomi - interesante! Mi-e greu sa aleg una, ambele imi plac in egala masura.

    RăspundețiȘtergere