18 iunie 2011

Koala



30 de comentarii:

  1. Cele mai frumoase animăluţe! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt tare dragălași!
    Un weekend frumos să ai Irina!
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  3. L-ati trezit din somn :)) Ce moaca are.

    RăspundețiȘtergere
  4. l-as lua in brate daca as putea...parca cere sa fie mangaiat,rasfatat si alintat :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Are el craca lui, sta linistit fara sa ii pese de ceva. Un adormit si un vesnic somnoros.

    RăspundețiȘtergere
  6. Koala versus Coala!
    Ce diferență!Prima drăgălașă pe când a doua,ce să zic?:)
    Să ai un sfârșit de săptămână minunat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un prieten tocmai s-a întors din Australia si mi-a adus o jucarie clips Koala. Doamne cât sunt de dragalasi! mi-a spus ca sut greu de fotografiat exprimând ceva... pentru ca mai tot timpul dorm :))
    Frumoase fotografii!
    Duminica frumoasa! ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Aaaaa, ce dragutz eeee! Am auzit o multime de povestiri hazlii de la cei care i-au vazut in Australia. Pe acesta unde l-ati fotografiat?

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu i-am vazut in Gradina Zoo, sunt asa micuti si sensibili!
    Pozele sunt superbe! Sa ai o dumineca placuta

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa este Cristi, un animal extraordinar. Postul asta ar trebui sa fie special pentru tine, ca il ai ca avatar :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Elena iti multumesc, un weekend minunat si tie!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Alice - Este tare dragalas, eu am stat si m-am uitat la el si nu ma mai saturam.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Lillee - :)) Eu cred ca de fapt se prefacea ca doarme :P

    RăspundețiȘtergere
  14. @Ioana - Asa-i, sa vezi ce sentiment ai cand il vezi face to face.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Pandhora - Cred ca orice animalut de la zoo cere asta, nu numai el, dar adevarul este ca pe el il si ajuta fata :)) Mai degraba iei un koala in brate decat un sarpe boa sau un bizon :))

    RăspundețiȘtergere
  16. @Costin - Pai de altfel cum se intalneste si la oameni... Unii sunt hiperactivi, altii nu fac nimic... :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Se-cret - M-ai bagat in ceata... ce este "Coala"?

    RăspundețiȘtergere
  18. @Carmen - Inseamna ca am fost norocoasa ca s-a trezit?? Eu am crezut ca mai motaie, mai se trezesc...

    RăspundețiȘtergere
  19. @Alina - L-am surprins la gradina zoo din Viena. Mi-as dori eu sa-l fi surprins in habitatul natural, dar cam greu de ajuns pana acolo.

    RăspundețiȘtergere
  20. @Alicee - Multumesc si tie iti doresc un weekend minunat, cel putin ce a mai ramas din el.

    RăspundețiȘtergere
  21. :))ăăăăă...este banala „coala” de hârtie!
    Un weekend fermecat să ai!

    RăspundețiȘtergere
  22. daaa, un sentiment de dragalasenie te cuprinde cand ii privesti...multumesc!...o seara frumoasa cu drag

    RăspundețiȘtergere
  23. In sfarşit din nou pe calculatorul meu de vreo două zile. Sunt foarte în urmă cu vizitele pe bloguri. Pe voi doi abia astept să vă reîntâlnesc.
    In prima poză koala are poziţia unui embrion!!In celelalte e un animăluţ drăgălaş foc.
    O propunere pentru o altă temă: IMENSITATE

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce drăgălaş koala ! E bine că ai profitat să faci asemenea fotografii în vacanţa de la Viena.

    RăspundețiȘtergere
  25. Se-cret - Ma gandeam eu ca asta ar putea fi, dar am zis ca poate o mai avea si alt inteles :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc si eu Maria pentru comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  27. Aurora, ma bucur sa aud ca ai din nou computer si ca poti fi alaturi de noi in mediul virtual. Multumesc pentru propunere!

    RăspundețiȘtergere
  28. Zina, nu puteam sa nu profit :) Am stat mai mult de jumatate de zi la gradina zoo si tot n-am vazut totul.

    RăspundețiȘtergere