3 iunie 2011

Tema saptamanii 2

   Ziua Copilului a trecut, dar tema din aceasta saptamana este departe de a se incheia si ma bucur ca primesc in continuare lucrari (termenul este pana in aceasta seara) fie ca sunt calde, facute acum, fie ca sunt mai vechi dar prezinta amintiri frumoase si nazdravanii.
   Lif vine cu doua fotografii interesante care prezinta copilaria asa cum este ea - frumoasa si inocenta:



   Alicee s-a intors din vacanta si s-a pus deja pe treaba, dar nu uita sa ne prezinte si ghidusiile copiilor care sunt mereu dornici sa descopere lucruri noi:



   Ammelie ne prezinta o alta fata a copilariei, care demonstreaza ca nu pierdem niciodata acea particica mica ce ne indeamna sa visam la lucruri minunate:

Copiii din alte vremuri
 The magic ring of summer

 Tin sa mentionez inca o data ca aceste lucrari nu imi apartin, toate drepturile fiind rezervate autorilor. Fotografiile nu pot fi copiate sau folosite in diverse alte scopuri decat cu acordul autorilor!

  Si ca tacamul sa fie complet de "saptamana copilului" noi mergem la lansarea unei carti pentru copii. Detaliile le gasiti aici! Veniti si voi?

16 comentarii:

  1. as veni cu drag la carte, dar vinerea la mine nu este program scurt :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca e sa spun care-mi place, atunci e cea cu porumbelul. E o fotografie "clasica", dar de a carei idee nu ma pot satura...

    RăspundețiȘtergere
  3. Lif-prima fotografie,
    Alice- cea cu porumbelul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi place foarte mult prima fotografie a lui Alicee!
    Numai bine Irina!

    RăspundețiȘtergere
  5. de la Lif prima fotografie...pentru mine este deosebita :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac toate, nu ma pot decide :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Alice, Meet the sun, Cleo va multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Clar si fara sa stau pe ganduri, prima fotografie adusa de Alicee, e de-a drepul superba.

    RăspundețiȘtergere
  9. Prima fotografie a lui Lif este deosebita, dar si celelalte sunt frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  10. Micuta orientala cu porumbelul sunt formidabili!

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi plac mult pozele trimise de Lif. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place prima a lui Lif, imi aduce aminte de pozele pe care le am de cand era mama mica :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Fotografia cu fetita asiatica si porumbelul, e deosebita. Reusita

    RăspundețiȘtergere
  14. Aici imi place fetita cu porumbelul e deosebita.

    RăspundețiȘtergere