26 august 2011

Un fotomodel... salbatic

Asa cum am promis, vin cu un nou episod din seria "Fotomodele". De aceasta data o tanara mai exotica, care pare ca vine din jungla amazoniana :) Enjoy!







26 de comentarii:

  1. Daca asa arata jungla... Vreau sa plec in jungla amazoniana. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Cristi, atunci fa-ti bagajele, ce mai astepti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai in cazul asta, toti barbatii vor in jungla. Parca il aud pe al meu sot cum impacheteaza ceva prin dormitor. Si-o face bagajele? Aaa, nu, mi le face mie si o cheama pe domnisoara in loc. Trebuie sa ma ascund. :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Lillee - :)))) Vaaai, ai fost mortala... Eu pentru situatii de genul asta apelez la tigaie...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sărut mâna Irina !
    ca bărbat ce pot să spun , îmi place jungla , mai ales populată cu aşa "sălbăticiuni" . Deja îmi doresc să fiu un leu în toată regula ...adică regele junglei ...eeeehhh :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase!:)) Pfiu, al meu nu le-a vazut, e bine...dar e buna si faza cu tigaia!:)) Seara frumoasa Irina!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place ultima poza!
    Eu il trimit pe al meu, chiar il rog sa mearga...nu ma mai bazaie pe mine:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Excellent work, congratulations. I love it.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am cazut pe ganduri ...am depasit faza de mutenie ! Ma intreb acum , analizand penultima fotografie : care-i mama , care-i fiica ? Voi ce credeti ? Ca asa e si pe acolo , prin Brazilia , se lanseaza una pe cealalta ...numai ca diferenta dintre generatii nu prea se vede !

    RăspundețiȘtergere
  10. SoriN - Cui nu-i place asa o jungla :) Pana si mie imi place. Uite cum scot eu instinctele la suprafata, doamnele se vor supara pe mine :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Alice - Totusi nu cred ca ar trebui sa ne stie de frica si sa stam cu tigaia dupa ei :) Toti ne uitam la ce este frumos, insa nu toti suntem facuti sa si muscam din fructul interzis.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cleo - Uite cineva care gandeste ca mine :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Radu - :)) Ce-mi place ca reusesc sa te uimesc de fiecare data... Acum ce sa zic, daca vrei adevarul, fetele nu aveau nicio legatura intre ele, dar ca sa nu stric visul... Cum crede fiecare!

    RăspundețiȘtergere
  14. Scumpa mea,arată super modelele!
    Un weekend de vis îți doresc!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  15. Îmi place domnișoara care apare în toate fotografiile. Și mi se par foarte pline de viață și de energie portretele pe care i le-ai făcut doar ei.

    RăspundețiȘtergere
  16. Elena - Multumesc. cred ca de asta sunt fotomodele, ca sa arate bine :P

    RăspundețiȘtergere
  17. Cypy - Si inca nu am terminat, seria va continua :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Sophie - Hai ca tre sa recunoastem... si hainele si fizicul, nu numai atitudinea.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ioana - Iti multumesc frumos. incerc sa prezint de fiecare data o alta domnisoara, de asta este ea punctul comun. Cat despre portrete, am avut mare noroc cu fundalul, este colorat, cu toate ca nu este fundal special. Si mie mi se par pline de viata.

    RăspundețiȘtergere