19 iunie 2009

Se poate si la noi

Da, se poate si la noi un trafic civilizat si orase mai curate, cu oameni linistiti. Am mers weekendul ce a trecut in nordul tarii. Am uitat senzatia, cat de frumos poate sa fie sa pleci de acasa, cu gandul de a te relaxa si de a sta sa privesti pe geam dealurile si muntii (pt. mine mai putin privit, doar tras cu ochiul, ca am condus mai tot timpul). Si am uitat si cat de frumos poate sa fie in alte orase ale Romaniei, oarse micute, primitoare si nu la fel de murdare si aglomerate ca Bucurestiul. Mi-era dor de asa ceva, mi-era dor sa regasesc frumusetea tarii. Si am gasit-o, m-a izbit in fata de cum am plecat la drum, dealuri intinse, verzi, frumoase, vacile si caii pe marginea drumului, pasteau linistiti :)). Traficul exceptional, atat in Bacau, cat si in Piatra Neamt, asta in cazul in care nu te intalneai cu un bucurestean, care la randul lui te vedea ca esti bucurestean si iti taia fata. Parcari ca la carte, daca nu parchezi unde trebuie sau nu platesti parcarea, adio masina. Strazi curate, flori multe, liniste pe strazi, nu urlete si tipete, aer curat si oameni primitori. Deci, se poate si la noi. Se poate arunca gunoiul la cosul de gunoi, se poate merge civilizat pe strada, se poate sa dai de vanzatoare amabile, se poate ca toata lumea se respecte semnele de circulatie si nu sa omoare pe careva pe trecere. In Bucuresti si in zonele limitrofe nu se poate. Aici s-au adunat toti toparlanii din tara, toti prapaditii si manelistii, toti cocalarii si toate pitzipoancele. Tot ceea ce a fost rau in tara a venit aici. De ce este Bucurestiul "blestemat", de ce trebuie sa am de-a face in fiecare zi cu cate un tacanit care se crede regele tuturor? Oare capitala noastra nu poate deveni si ea un oras linistit si curat? Cand se va intampla asta? Voi trai sa vad o schimbare cu adevarat sau poate copiii mei o vor vedea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu