20 iunie 2009

Hotie pe fata

In sfarsit un weekend liber :). Dupa ce am stat cu burta putin la soare, la propriu, mi-am adus aminte ca am uitat sa va povestesc ceva. Saptamana aceasta am avut revizia la masina, de un an de zile. Si cum sunt in general grijulie cu lucrurile mele, m-am dus ascultatoare la service ca sa fac inspectia. Toate bune si frumoase, programarea a decurs normal, oamenii amabili, pana sa vad factura. Si ca sa zic de la inceput este vorba de firma Radacini Motors de pe Calea Vitan. Nu stiu daca m-au vazut pe mine mai cu ciunga in par sau nu, ca oricum am facut scandal, cert este ca domnii s-au apucat sa-mi schimbe toate filtrele, nu numai uleiul si filtrul de ulei cum era normal, in conditiile in care masina mea nu si-a facut numarul de kilometri. Iar ceea ce stiam ca va fi o factura de 5 milioane, s-a transformat intr-una de 7. Pentru ca si altii au mai fost la ei inainte, cu aceeasi marca de masina, in aceeasi situatie cu a mea, si nu li s-au schimbat toate filtrele. M-a luat "Gigel" ca asa e politica firmei, nu a lor, Radacini, doamne fereste sa nu inteleg cumva gresit, ci a Chevrolet, ca ei nu au ce face, ca asta este procedura standard la toti clientii. Atunci i-am explicat si eu ca alti clienti nu au avut parte de aceeasi politica si ca filtrele pe care mi le-au schimbat sunt garantate pentru 20.000 de kilometri, iar in cartea de service a vehicului scria clar ce trebuie si ce nu trebuie schimbat in primul an de revizie. In fine, mai pe scurt l-a durut in partea dorsala de mine si i-am zis ca vreau sa le dea jos, numai ca sa vad cum reactioneaza, pentru ca nu mai aveam timp sa mai las masina inca o ora jumate la ei. S-a fastacit putin, a zis ca se pot da jos, da' ca nu stiu ce si nu stiu cum. Pana la urma i-am zis ca acum nu-i nimic, sa le lase acolo, ca n-am timp de ei, dar la anul tot ce va aparea in plus pe factura va ramane pe masina insa pretul va fi suportat de ei.
Asa ca mare atentie la cei de la Radacini, problema este ca nu stiu cum isi aleg ei "victimele", aleatoriu, dupa fata? Poate exista un tipar anume, macar sa-l stim si noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu