8 mai 2009

Probleme existentiale

Da, da, da...stiu ca v-a lipsit rubrica, dar n-am mai reusit sa surprind nicio discutie buna de carcoteala, pana azi dimineata. Din nou in metrou, din nou lume multa, toti niste sardine intr-o conserva plimbatoare prin Bucuresti. De aceasta data, o gasca de 4 barbati, care mai de care mai cu gura mare (si eu care ziceam ca noi femeile suntem cu gura mare :P). Cel mai smecher dintre ei, cu fata cam de tocilar batran, incepe si-si urla in gura mare experientele cu telefonia mobila din Romania.

"Bai, astia de la Cosmote sunt niste tepari. Sunt cei mai mari tepari. Pai mi-au luat 3 euro din cont si nu mi-au reactivat optiunea. Aveam o cartela, aveam banii pe ea, mi i-au luat si optiune nema. Eu nu vreau sa am de-a face cu tepari, asa ca am incheiat socotelile cu ei". Ceilalti trei brusc incep niste hahaieli care te trezeau din morti, nu numai din picoteala de dimineata. Tocilarul batran continua: "Asa ca am ramas la Vodafone. Astia ma tepuiesc in fiecare zi de 12 ani incoace. Ca am Vodafone din '97, de cand s-a infiintat. Macar m-am obisnuit cu tepele astora." Hahaiala mare.... "Nici cu Orange nu mi-e rusine. Am terminat-o repede si cu astia. M-am dus aici, la Unirea, si i-am rugat sa-mi incarce cu 4 euro. Mi-au zis ca nu se poate decat cu 6 euro. Nu dom'le, eu vreau cu 4. Nu se poate decat cu 6. Si perioada de valabilitate cat e? 1 luna. Caaat?? Asa ca am terminat-o si cu ei. Si astia niste tepari...". Iarasi hahaielile de rigoare. Adresandu-i-se unuia dintre barbatii cu care era: "Si tu? Ia povesteste cum ii tepuiesti tu pe aia, ca doar vinzi telefoane?" =)) Si aici s-au deschis usile si gasca a iesit din metrou, insotita de aceleasi hahaieli.

Treaba este reala, pentru cei care cred ca as avea ceva cu retelele de telefonie mobila de la noi, s-a intamplat in metroul care a aterizat la Tineretului pe la 7:37. Si da, am ceva cu aceste companii, dar o pot zice direct, nu trebuie sa ma ascund dupa o poveste. De exemplu, Cosmote-ul m-a parlit cu 2 euro, zicandu-mi ca mai am minute nationale bonus, dar pe care mi le-a taxat. Concluzia lor: "sistemul functioneaza bine". La Orange am renuntat demult, pentru ca nu ma atrage reteaua de fel si pentru ca nu am multi cunoscuti in aceasta retea. Iar la Vodafone vreau sa renunt cat de curand pentru ca au tarife mult prea mari si nesimtite si nu scot nimic nou pe piata, iar in plus mai tre' sa si incarc cu o caruta de euroi pentru o perioada de valabilitate de cacao. Si apropo... in '97 nu exista Vodafone, era Connex, asa ca ii transmit pe aceasta cale tocilarului batran din metrou ca nu Vodafone-ul il tepuieste de 12 ani :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu