5 mai 2009

Zborul pe Luna

Am lipsit cam multisor, dar se mai intampla, mai ales dupa un 1 mai muncitoresc sarbatorit ca la carte ;) . Insa iata ca revin cu forte proaspete. Cum stateam zilele trecute si ma uitam la tv, intr-o dupa-amiaza in care nu aveam chef sa fac nimic, am vazut o reclama interesanta, nu din punct de vedere al realizarii, ci al mesajului. Si m-am intrebat cum de s-a permis difuzarea ei, pentru ca pune la indoiala (nu ca ar fi ceva nou) unul dintre cele mai importante momente din istoria omenirii, adica aselenizarea. Sunt unii care zic ca oamenii au fost pe Luna, altii zic ca de fapt americanii nu ar fi ajuns niciodata acolo, cine stie, adevarul este mereu undeva la mijloc. Totusi reclama mi-a placut pentru ceea ce sugereaza, nu pentru ceea ce este, intrucat nu prea ma omor dupa reclamele Red Bull, care, in general, mi se pare cretine.
Asa ca va las sa urmariti reclama, poate n-ati observat-o la tv, iar dupa atasez o poza funny pe care am primit-o azi pe mail si cred ca ilustreaza cel mai bine acest "moment istoric". Enjoy!



2 comentarii:

  1. Bine, dar indiferent de eveniment, ai dreptul de a glumi, atata timp cat nu e prea sensitive (gen 9/11 sau religious beliefs). E dreptul la exprimare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asa este, ai dreptul de a glumi, nu te impiedica nimeni. Nu prea vad ce ar fi de glumit in 9/11, eu chiar nu gasesc nimic, cat despre treaba religioasa, chiar daca stiu ca voi intra pe un teren periculos, cred ca se pot face anumite glume, cum de altfel s-a si intamplat. Nu de alta, dar, cel putin la noi, exista prea putini preoti care sa mai poata oferi ceva de calitate in ceea ce priveste religia. Daca ei ma trateaza cum ma trateaza, eu de ce ar trebui sa le arat respect? Cat despre dreptul la libera exprimare, in fiecare zi ma intreb pana unde ar trebui sa fie acordat. Cred ca exista niste limite si aici, pentru ca fiecare intelege libera exprimare si democratia dupa bunul plac si de asta s-a ajuns unde s-a ajuns. Un minim control trebuie sa existe.

    RăspundețiȘtergere