24 iunie 2009

La mai multe mall-uri!

Poate am eu o problema sau poate nu sunt numai eu, or mai fi si altii cu problema asta. In Bucuresti exista deja o gramada de mall-uri...cate un mall la orice pas. Cand intrebi pe cineva cu fitze ce face azi, iti raspunde "ies la mall", "imi cumpar toale de la mall", "ma intalnesc cu gasca la mall". De parca am fi trait in mall-uri de cand ne-am nascut. Pe langa faptul ca la mall nu gasesc nimic interesant, poate in afara cinematografelor, care zic eu ca intr-adevar merita pentru calitate, acum aflu ca bucurestenilor nu le ajungeau mall-urile pe care le au. Asa ca vor mai avea parte de inca doua, "cele mai mari din Romania", dupa cum anunta un articol din Business Magazin. Inca doua mall-uri?? Dumnezeule, Bucurestiul asta chiar nu mai are nevoie de nimic altceva decat de mall-uri?? De exemplu, ma uit cu groaza la mine in cartier (care oricum este unul dintre cele mai scumpe), cand ma duc sa fac piata, ca nu mi se ofera magazinele de care am nevoie. Numai supermarketuri, alimentare si piata cu zarzavaturi. Aaa, da, si vreo 5 pet shop-uri, un magazin de sanitare si o macelarie. In rest nimic, zero. Poate vreau sa cumpar o ata, ca sa cos ceva, poate vreau un fermoar, un siret de adidas, orice altceva, nu se gaseste nimic. Trebuie sa strabat orasul ca sa cumpar orice altceva nu se gaseste in piata. Zilele trecute intru in faimoasele supermarketuri de la mine din cartier, adica Mega Image si Spring, si vreau sa cumpar un bax de hartie igienica. Ghici ce, batea vantul la raioanele respective. In afara de hartie de bucatarie nimic. Zero. In piata, comerciantii deja s-au strans, ca la ora 18 era deja prea tarziu pentru ei. Ce facem in situatia asta? Ma sui in masina, consum benzina, ca sa ma duc la mall sa-mi iau hartie igienica??? Probabil ca unii asa ar face. Asta ca sa nu mai pun la socoteala ca Bucurestiul nu are nevoie de mall-uri si supermarketuri, banci sau farmacii, ci de scoli, locuri de recreere, parcuri, orice altceva va mai vine in minte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu