25 iunie 2009

Vrei un pufulete?

Dupa cum eu nu prea mai urmaresc ce se petrece la tv, nu mai sunt la curent cu toate reclamele. Probabil ca reclama asta este destul de veche, insa eu acum am descoperit-o, cand am citit pe HotNews ca a fost interzisa de CNA, de fapt nu interzisa, ora de difuzare este numai dupa 11 noaptea. Pentru ca pe HotNews dadea eroare, am dat repede search pe YouTube sa vad grozavia. Si am vazut... reclama la pufuleti facuta de un tip cu capul taiat :| Incredibil! M-a lasat fara cuvinte. Cine a facut-o si cum a putut sa se gandeasca la asa ceva? Adica pufuleti mananca toata lumea, de la cel mai mic, la cel mai mare. Ce mesaj vrea sa transmita reclama asta? Ajutati-ma va rog, pentru ca eu chiar nu-mi gasesc cuvintele si nu gasesc logica reclamei. Aaaa, da, si nu lasati copiii sa se uite la reclama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu