20 iulie 2009

Relaxare

Am lipsit o vreme din blogosfera din simplul motiv ca nu am avut nicio tragere de inima sa scriu si pentru ca scandalurile politice si sociale din Romania mi-au lasat un gust mai amar decat oricand.
Tocmai pentru a ma detasa de tot ce aud si scriu in fiecare zi, la indemnul unei prietene, m-am dus sa vad "Ice Age 3" si nu oricum ci 3D, asta ca tot vroiam sa vad cum e. Initial am fost reticenta, am zis ca nu are cum sa fie mai bun decat prima parte, de a doua nici nu zic, pentru ca a fost o mare sfaraiala.
Pe langa faptul ca am ramas cu niste urme imense de la ochelarii 3D, care erau si foarte grei, in alt fel nu pot spune ca m-a marcat noua tehnologie. Nu a fost ceva impresionant, nu a venit niciun monstru catre mine si nu a sarit nimeni din ecran. La capitolul asta am ramas dezamagita. Insa "Ice Age 3" merita din plin. Chiar da, au reusit o comedie spumoasa, la care am ras cu lacrimi. Si da, am uitat sa zic, am fost de doua ori la film :D si de fiecare data am ras cu lacrimi.
Insa nu stiu daca este neaparat un film de desene animate pentru copii, cat pentru adolescenti si adulti.
Asa ca recomand cu caldura filmul, reusit din toate punctele de vedere, am trait la maxim aventura prietenilor, am ras si oftat alaturi de ei. De foarte mult timp nu am mai trait cu adevarat un film si asta e mare lucru. O da, si era sa uit.... Love is in the air for Scrat! Watch the squirrel!
Va las in continuare cu trailerul, pentru a va face o idee despre ce se intampla, insa trebuie sa dati fuguta sa va luati bilete:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu