20 aprilie 2011

Tema saptamanii

   Sper ca nu ati uitat de "Tema saptamanii"! In aceasta saptamana se vede ca toti avem treaba si ne pregatim de Sfanta sarbatoare a Invierii. Am primit mai putine lucrari de la voi, dar avem ceva concurenti seriosi. Nu uitati ca la sfarsitul lunii puteti castiga superbul lantisor realizat de prietena blogului meu, Anutza, pe care sper ca ati vizitat-o ;)
   Blogul meu are multi prieteni, dar Iza si Andreea sunt si ele la loc de cinste pentru ca ma sponsorizeaza cu lucrusoare frumoase, realizate din sticla de Murano. La sfarsitul acestei saptamani, cel mai activ cititor, fie ca a comentat de i-au sarit tastele, fie ca mi-a infrumusetat galeria cu fotografii surprinzatoare, fie ca m-a lovit cu o ditamai surpriza, va primi un premiu surpriza care... zboara. Il gasiti aici.
  
   Sa revenim asadar la oile, aaa, iepurasii nostri. Prima participanta din aceasta saptamana este Ioana:


   In aceasta saptamana avem un nou participant la rubricuta. Este vorba de Tony, care a trimis ceva mai "intepator", dar in ton cu Pastele:


Tin sa mentionez inca o data ca aceste lucrari nu imi apartin, toate drepturile fiind rezervate autorilor. Fotografiile nu pot fi copiate sau folosite in diverse alte scopuri decat cu acordul autorilor!

12 comentarii:

  1. Da, fotografii elocvente!:) Incep sa cred ca cele pe care le-am trimis eu nu prea au de-a face cu tema ta! Numai bine Irina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i bai, le vom vedea si pe ale tale. Poate cititorilor le vor placea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu cata migala au facut tot ce au pus pe masa pentru a fi binecuvantate.Par decupate di ...Morometii,aceste femei.

    Aceste oua seamana cu Mark al meu..toate pistruiate!:)
    mi-ar place sa stiu unde sa-ti trimit si eu imagini pe aceasta teme,Irina.Descurca-ma!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fabulous this photo of the wasp between colored eggs.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Angi - Adresa de mail este: irix_oxy@yahoo.com (trecuta la Despre mine, tot am zis ca o sa o postez si la pagina "Tema saptamanii")

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place a doua, e foarte colorata si vie, asa sper sa fie si sarbatorile astea. Felicitari lui Tony:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie mi se pare dificila tema de saptamana asta. :)
    Dar aceste 2 interpretari, desi diferite, se potrivesc foarte bine.
    Fotografia Ioanei imi place foarte mult, subliniaza foarte bine atmosfera religioasa, iar fotografia lui Tony e vesela si imi inspira energie.

    RăspundețiȘtergere
  8. A doua poza este preferata mea. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ammelie - Eu am voie sa "chiulesc" de la tema? :)) Ca nu de alta, da' mi-a fugit iepurasul :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Irina cum tu esti un fel de d-na profesoara aici, pentru ca tu dai temele, poti sa faci orice vrei :)) Doar sa nu iti puna cineva absenta :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Va multumesc frumos pentru aprecieri Angi, Alina, Ammelie! :) Thanks so much for your comm Leovi! Sorry for my delay guys, but I am loosing time this week to taim the bee! :) Paste plin de lumina tuturor & Happy Easter!

    RăspundețiȘtergere