22 aprilie 2011

Tema saptamanii 3

   Repede, repede, mergem mai departe, ca indata ne prinde Iepurasul din urma fara tema nefacuta si nu ne mai lasa cadouri :) Daca la inceputul saptamanii am crezut ca am dat o tema foarte grea, pentru ca inbox-ul meu statea singur, fara pliculete noi, acum cred ca este doar "putin grea", pentru ca lumea s-a dezmortit.
   Anda ne-a obisnuit cu fotografii "jucause" si nu se dezminte nici in aceasta saptamana:



   Maria Mihaela urmareste din umbra blog-ul meu (pe aceasta cale o invit sa fie mai activa pe viitor) si s-a hotarat sa trimita si ea o poza pentru "Tema saptamanii":


   Maine mai avem doi participanti, asa ca o sa va invit sa aruncati un ochi, chiar daca este sarbatoare mare. Si tot maine voi anunta si catre cine zboara gargarita de Murano, oferita de Iza si Andreea, premiu pe care il puteti vedea aici.

Tin sa mentionez inca o data ca aceste lucrari nu imi apartin, toate drepturile fiind rezervate autorilor. Fotografiile nu pot fi copiate sau folosite in diverse alte scopuri decat cu acordul autorilor!

12 comentarii:

  1. Imi plac fotografiile Andei. Prima e foarte simpatica, nu are cum sa iti fure un zambet. A doua e Curtea de Arges, nu? Arata foarte bine, cu florile de magnolii in colt, se asorteaza. :)

    Maria Mihaela are o foto simpla si la obiect, in se care combina foarte frumos rosul lumanarii cu fundalul negru. Imi place si unghiul, ii da o nota mai deosebita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Culorile din prima fotografie mi-au luat ochii! E foarte draguta:)
    Imi plac:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Un Paste fericit si senin iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  4. Azi ma atrage culoarea:) Imi place prima fotografie si ultima. Paste fericit tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Curtea de Arges in a doua fotografie, in prima iepurasi handmade, creatie proprie :) Sarbatori fericite tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Toate fotografiile sunt frumoase, felicitari concurentilor, dar cel mai mult imi place a treia. Simpla si de efect. Flacara aceea ma duce cu gandul la multe :)

    Data viitoare poate particip si eu. :)
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sarbatori Pascale fericite,luminoase si alaturi de cei dragi iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sarbatori cu bine alaturi de cei dragi! Speranta si voie buna! Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  9. Speranţă, iubire şi numai fericire. Paşte Fericit

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiu care-i treaba cu iepurasul, nici nu ma intereseaza, dar un Paste cat mai Fericit !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc tuturor pentru urari. Va doresc ei eu un Paste fericit si luminat, alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere