25 iulie 2009

Caldura mare

Caldura mare mon cher si eu trebuie sa alerg astazi :( Din pacate nu am timp sa postez ceva foarte serios :) asa ca pentru cei care raman acasa, la racoare, sau cei care si-au luat laptopul cu ei pe plaja lansez doua intrebari. Astept raspunsurile voastre, poate asa ma mai racoresc si eu putin:
1. Unde va petreceti concediul/vacanta in acest an sau unde vi l-ati petrecut?
2. Cum va racoriti in aceste zile caniculare?

Si ca sa dau startul, iata ca raspund eu prima: 1. din cauza crizei :) anul asta n-am reusit sa-mi planific decat o iesire la mare, ce se va continua cu o mica excursie pe munte (abia astept :D)
2. ori de cate ori am ocazia ma duc la strand sau seara ies la un suc pe marginea lacului.

Acum e randul vostru...

Un comentariu:

  1. Bună ziua, Irina!
    În primul rând îţi voi răspunde la întrebări!
    1. Momentan eu sunt într-un concediu continuu, deoarece nu lucrez. mă pregătesc pt un master şi caut un job în presă, mai precis în Radio. Iar de petrecut, m-am bucurat de câteva zile la munte.
    2. Când sunt afară, încerc să caut zonele cu umbră; când sunt înăuntru, am recurs cu succes la un ventilator, o investiţie pentru care mă felicit! îţi recomand unul!
    Iar seara, binenţeles, nu refuz un suc rece la o terasă cu muzică bună.
    În altă ordine de idei, observ că ai, ca de obicei, articole foarte interesante şi savuroase. Îmi place bloguleţul tău; şi ca să fac o paralelă, pot spune că este foarte "răcoritor". Felicitări şi succes pe mai departe!
    Din 17 august 2009, şi "Lumea mea" s-a extins cu încă un blog. "Remember pentru un artist" vrea să fie ceea ce exprimă însuşi titlul său. Un demers prin care nici un artist să nu fie condamnat la moarte prin uitare! Uneori poate fi un simplu pretext de "La mulţi ani!" adresat unui artist care s-a născut în ziua postării. Alteori, este un hotărât act de amintire a artiştilor consacraţi ai lumii. Şi, nu în ultimul rând, "Remember pentru un artist", va prezenta în multe cazuri, artiştii tineri;aceia pe care, probabil, unii critici îi renegă sau, mai rău, îi ignoră, condamnându-i la "întuneric"!
    Te invit, aşadar, la o plimbare prin lumea picturii, a muzicii, a teatrului, a cinematografiei şi mai ales, prin lumea sufletului artiştilor!

    Adresa este:

    http://rememberpentruunartist.blogspot.com/

    Îţi doresc o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere