6 aprilie 2011

Miercurea fara cuvinte (Wordless Wednesday)

 
Cu explicatie la Carmen!

24 de comentarii:

  1. meditatie spre o generatie apusa...sau privire de sus asupra restului lumii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Generaţii contopite intr-o imagine . Poza asta produce un sentiment ,nu ştiu să-l definesc .

    RăspundețiȘtergere
  3. O fotografie exceptionala! Cu pelerina aceea neagra, te potrivesti exact într-o cetate :) Esti ca o printesa.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos cadru, imi place enorm. Si forma tip Polaroid a imaginii face toti banii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu as defini-o la fel: meditatie spre o generatie apusa! Superb cadru! Faptul ca poate fi interpretat in multiple feluri denota o fotografie reusita!
    O seara frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos tuturor pentru aprecieri si ma bucur ca v-a pus pe ganduri sau meditatie!

    @Ioana - De mult vroiam un efect Polaroid, pur si simplu ador acest efect, am o slabiciune pentru el, doar ca nu se preteaza la orice fotografie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Generatia respectiva nu-i deloc apusa!
    Vorbind serios, trec destul de des pe lânga un mic castel din belgia cu un turnulet de aparare asemanator!
    Bravo celor care stiu si vor sa pastreze minuni de astea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie imi place efectul polaroid, iar la foto asta chiar se potriveste. Sunt si culorile putin editate cumva?

    RăspundețiȘtergere
  9. E foarte frumoasa imaginea! Dupa opinia mea de fotograf amator, ca sa zic asa. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai dreptate, la putine imagini merge.
    Eu ador Polaroidul si tot ce tine de el. Mi-am gasit intr-un targ un Polaroid functional, in stare foarte buna, cu 20 lei. Partea proasta e ca nu gasesc hartie la el acuma. Cel putin nu in tara, cat sa nu coste o avere transportul.

    RăspundețiȘtergere
  11. Unul dintre putinele locuri istorice de o asemenea factura, care rezista de sute de ani. Probabil ca nu toti sunt amatori sa urce aproape 1500 de trepte ca sa ajunga la cetatea Poenari. Dar intr-un fel e mai bine asa. Iar de acolo, se vede o parte din transfagarasan. Este ceva mirific.

    RăspundețiȘtergere
  12. Beautiful framing and stunning texture and color, very good. Greetings

    RăspundețiȘtergere
  13. O neînfricată apărătoare pe poziție!
    Locul este sigur!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. :)
    Imensitate, satic si viata!
    Frumos.
    Un sfarsit de saptamana MINUNAT!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Dan - Iti multumesc de vizita si te mai astept pe la mine! Aceste generatii nu au cum sa apuna, vor ramane mereu in gandurile noastre si ale urmasilor nostri si in filele istoriei. Din pacate, la noi monumentele nu prea mai sunt intretinute pentru ca nu exista finantarea necesara si pentru ca au din ce in ce mai putini vizitatori.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Ammelie - Culorile nu sunt tocmai editate :) Exista "efectul Polaroid" de sine stator ce se aplica direct pe fotografie, iar apoi te poti juca cu el. Am avut unul de care ma indragostisem, dar din pacate l-am pierdut. Am tot incercat diverse variante de atunci, dar nu iese la fel cum iesea cu efectul acela. Totusi, de asta sunt multumita :)

    RăspundețiȘtergere
  17. @Cristi - Multumesc pentru aprecieri: nu trebuie sa fii profesionist ca sa stii daca iti place o fotografie sau nu, trebuie doar sa ai simtul frumosului.

    RăspundețiȘtergere
  18. @Ioana - Eu am cochetat putin cu filmul alb-negru si m-am lasat pagubasa :)) Ca sa mi-l fac singura acasa ma costa prea mult, iar ca sa-l fac in oras, la un moment dat, nu mai gaseam centru care sa developeze filme alb-negru. Poate or fi reaparut acum, cu noile trenduri, dar n-am mai cautat.

    RăspundețiȘtergere
  19. @se-cret - :) Pusca mai lipsea

    @andreiraduM - Multumesc. Iti doresc si tie un weeknd placut, dar mai e pana atunci :P

    RăspundețiȘtergere
  20. Reusita fotografia ,imi place
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu stiu cine, cum si cat mai developeaza. Mai ales alb-negru. De vreme ce nu mai e cerere asa mare cum era odata, banuiesc ca si oferta e subtire tare...

    RăspundețiȘtergere
  22. Da tu cum te-ai cocoţat acolo?

    RăspundețiȘtergere
  23. @Iulisa - Multumesc! Weekend placut!

    @Ioana - Eu dupa ce am cautat in tot Bucurestiul si n-am gasit, m-am lasat pagubasa :))

    @Grapefruits - In primul rand bine ai venit si te mai astept pe la mine! Iar ca sa-ti raspund la intrebare - eram la Cetatea Poenari, care a fost fortareata, deci are mai multe turnuri de aparare (cinci mai exact) :)

    RăspundețiȘtergere