4 aprilie 2011

Premiu surpriza

Offf.... Am un program tare aglomerat astazi, asa ca va rog sa ma scuzati daca nu va ofer atentia necesara. Iata ca, printre picaturi, am reusit sa postez ceea ce intentionam. Asa cum am anuntat in cadrul noilor reguli, din cand in cand, voi oferi un premiu surpriza pentru cititorii acestui blog, indiferent ca participa sau nu la rubricuta mea.

Astazi voi oferi primul premiu de acest gen - Este un premiu acordat pentru participare speciala si pentru punctualitate si merge la Ioana. Iar ca sa argumentez alegerea mea, Ioana nu a ratat nicio tema propusa de mine, inca de la inceputul rubricii. Ea a fost prima participanta si tot ea este cea care imi trimite in fiecare saptamana lucrarile imediat ce anunt tema :) Am ramas uimita de punctualitatea ei. Asa ca, Ioana sa te bucuri de premiu, sper sa fie pe gustul tau. Astept sa ma contactezi pe mail pentru a-ti putea inmana premiul.

Cercelusii sunt facuti de Anutza, al carei magazin virtual va invit sa-l vizitati, pentru ca merita!

6 comentarii:

  1. Asta voiam sa zic si eu :D
    Ma bucur tare mult, nu ma asteptam la asta.
    Acusica vine mailul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh , parca mai exista pe lume ceva frumos , un gest , ceva !
    Ma bucur ca mai exista suprize , inca si placute !
    Mi-ai schimbat parerea despre ziua de azi . In bine .

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur daca v-am surprins. Asta este si ideea "Premiului surpriza", altfel n-ar fi surpriza. Acest premiu este pur subiectiv si este oferit de mine in functie de dispozitia si gusturile mele :) Asa ca, oricine poate fi urmatorul! Pot fi 100 de premii surpriza pe luna sau niciunul :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Some nice earrings with attractive design

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos ! si gestul si surpriza .
    Uite ca sunt si oameni frumosi la suflet si in gesturi.

    RăspundețiȘtergere