9 aprilie 2011

Tema saptamanii 2

   Asa cum am promis, astazi voi continua seria de fotografii primite de la voi, pentru ca maine sa putem face retrospectiva si sa pot anunta noua tema.

   Pentru ca la mine aici este atat de bezna incat am fost nevoita sa aprind becurile ziua in amiaza mare, m-am bucurat cand am vazut ca urmeaza fotografiile primite de la Anda, care emana lumina:

Festivalul lalelelor 2010
Papadie (as completa eu si cu musafir :P)

   Al doilea set de fotografii este semnat C.L.M., care a descoperit de curand blogul meu si a zis ca vrea sa participe si ea la "Tema saptamanii":


 
   Acum o sa va vorbesc despre Dragos. El mi-a gasit blogul prin intermediul expozitiei de la Slatina, pe care doritorii o mai pot vizita pana pe 18 aprilie. A spus ca i-a placut initiativa mea si a vrut sa participe si el la rubricuta. Mult succes Dragos si te mai astept pe la mine (poate, cine stie, o sa castigi premiul lunii si il oferi cuiva drag :P )!


 
   Am cam ajuns la final, dar nu chiar :) Mai am doi participanti intr-unul (adica un cuplu minunat), care mi-au trimis fotografii de departe. Dar ca sa nu va plictisiti intr-o asemenea zi mohorata de primavara, o sa postez lucrarile primite de la ei putintel mai tarziu.


Tin sa mentionez inca o data ca aceste lucrari nu imi apartin, toate drepturile fiind rezervate autorilor. Fotografiile nu pot fi copiate sau folosite in diverse alte scopuri decat cu acordul autorilor!

9 comentarii:

  1. Astept urmatoarea tema, daca ma simt în stare si daca sunt acceptat vin si eu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase fotografiile, felicitarile mele autorilor! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. A înflorit primăvara !
    Foarte frumoase pozele şi mai ales cea în care a înflorit şi-un mărţişor :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Dan - Esti binevenit la rubrica mea. Oricine poate participa atata timp cat fotografiile respecta tema si regulile scrise pe pagina "Tema saptamanii".

    RăspundețiȘtergere
  5. @SoriN - Uite ca a remarcat cineva si martisorul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Anda, foarte frumoase fotografiile, inspira lumina si caldura. Festivalul Lalelelor e cel de la Pitesti?

    C.L.M. - dragute culorile din prima foto, in a doua pacat ca din cauza soarelui nu se vad pre bine crengile inflorite.

    Dragos, foarte dragute foto, interesant si bine plasat focus-ul in a doua, chiar pe martisor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc:)

    Multumesc ammelie:) da, nici nu am avut un aparat cine stie ce! oricum multumesc mult:X

    RăspundețiȘtergere