8 aprilie 2011

Tema saptamanii

   Ei da, mergem mai departe cu "Tema saptamanii", pentru ca mai avem multe fotografii de vazut si de comentat! Astazi voi publica lucrarile primite de la trei cititori si, ca de obicei, astept de la voi comentarii constructive.
   Tema din aceasta saptamana este "Primavara" si, incepand din aceasta luna, toate fotografiile trimise de voi intra in "competitie" pentru premiul lunii, pe care il puteti vedea aici. Premiul este oferit de prietena blogului, Anutza, care realizeaza lucrusoare frumoase si pe care o gasiti in acest weekend si la festivalul NextFilm.

 Primele doua lucrari sunt realizate de Ammelie si ne imbie la visare si, de ce nu, la o plimbare in aer liber:
Increngaturi
 Spring's Silhouette


Iza ne incanta din nou cu fotografii de produs, de aceasta data fiind vorba de o bratara dedicata primaverii (si va spun un secret, shhht, sa nu-l mai ziceti la nimeni!!! Iza pregateste iubitorul de fotografie care citesc acest blog o surpriza!!!):




   Nu in ultimul rand, Lif vrea sa incante privirile voastre cu doua fotografii care emana mirosul primaverii prin fiecare pixel pe care il au:


   Astazi este ultima zi in care mai puteti trimite lucrarile pentru aceasta tema, duminica urmand sa facem retrospectiva si sa anunt urmatoarea tema. Pana atunci, va invit sa ramaneti cu Internetul in priza pentru ca maine voi publica lucrarile celorlalti cititori care au raspuns la provocarea mea.

 Tin sa mentionez inca o data ca aceste lucrari nu imi apartin, toate drepturile fiind rezervate autorilor. Fotografiile nu pot fi copiate sau folosite in diverse alte scopuri decat cu acordul autorilor!

16 comentarii:

  1. Poze noiiii:) Chiar eram curioasa ce urmeaza.
    Ammelie, imi place ghiocelul - cred ca ti-a inveselit camera. Insa, prima fotografie imi aminteste de o dupa amiaza calda, intinsa pe iarba, in parc.
    Iza, felicitari. Bratara ta e primavara la purtator:)
    Lif, si fotografiile tale sunt cu iz de primavara:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place bratarica,foarte vesela!
    Un weekend minunat,îti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E superba bratara!!! Iar fotografiile surprind foarte bine elementele caracteristice primavarerii:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Bratara este vesela, iar prima fotografie este deosebita!

    RăspundețiȘtergere
  5. Exact vesela e cuvantul pt bratara Izei! Vesela si plina de energie.

    Lif, imi plac fotografiile tale si stralucirea ghicita a soarelui in ele; prima fotografie cred ca ar fi putut fi mai bine incadrata. E facuta in Braila?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ti-am gasit blogul intamplator, dar ma bucur ca am facut-o. Imi place ideea cu tema saptamanii, dar parca n-ar avea farmec fotografiile prezentate fara comentariile tale. Te-ai gandit sa particioi la un concurs despre arta? Ai un mod de a prezenta frumos, cred ca ai castiga concursul de la Merita Citit. Imi place blogul tau, voi reveni.

    RăspundețiȘtergere
  7. IMI PLAC FOTOGRAFIILE
    FELICITARI PT INITIATIVA

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place fotografia cu ghiocelul..e superba, detaliata, gingașa! Weekend frumos Irina!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac mult ghiocelul Ammeliei si lacul lui Lif. Ghiocelul e simbolul vesnic al primaverii, iar poza cu lacul are in ea un verde crud foarte frumos.
    De bratara Izei nici nu mai zic. Primavara scrie pe ea. Iar florile, frunzele si gazele din sticla de Murano se potrivesc foarte bine impreuna.

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase fotografiile. Poate o sa aduca pozele un pic de caldura ca avem o primavara cam capricioasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @ammelie:Ma bucur ca iti plac.Si nu,prima fotografie nu este facuta in Braila.Este facuta in Constanta:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbe fotografii! prima îmi place teribil!
    Weekend frumos tuturor, tie Irina si participantilor la expozitia foto :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Lif, imi era cunoscut locul si cum am vazut ca esti braileanca... Oricum, cred ca si eu am facut ceva poze in aceeasi zona din Constanta. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @Carmen - Multumesc, weekend placut iti doresc si tie!

    RăspundețiȘtergere
  15. Iza, ne-ai cam indus in eroare :)) Toata lumea a crezut ca este bratarica si asa i-a ramas numele :)) Oricum ar fi, este tare frumos lucrat si vad ca cititorilor le-a placut.

    RăspundețiȘtergere